23 ene 2013

+ 70.000 visites al blog!!

No tinc paraules! No em puc creure que tinguem 70.000 visites. Això és gràcies a tota la feina que fan els polseres i tot l'equip amb aquesta sèrie i gràcies a tots els que confieu en nosaltres i mireu el nostre bloc. Per a la Mireia i per a mi, avui no hi ha millor notícia que aquesta, moltes gràcies a tots!

Aquí us deixo la descripció del següent capítol, ja serà el tercer d'aquesta segona temporada que en tindrà 15. Per una banda, vull que sigui dilluns per veure polseres i per l'altre no vull que s'acabi aquesta segona temporada, ja que quan s'acabi, si es que fan una tercera temporada (l'Albert en vol fer cinc) haurem d'esperar dos anys més, i val MOLT la pena, però tant temps....

Descripció tercer capítol:
La Cris pateix en silenci la seva ruptura amb el Lleó. Quan el torna a veure al cementiri, recau en els seus problemes d'anorèxia. La Rym està espanta ... da perquè s'apropa el dia de la seva operació de pit. La sola idea de perdre'l la tortura. La mare del Jordi obliga el seu fill a anar a l'hospital a fer-se una revisió. Mentre li fan proves, el Jordi torna a ingressar-hi i li donen un llit al costat del Benito. Quan l'infermer els visita descobreix que el Benito no respira i se l'emporten a urgències.
No puc esperar fins dilluns....

Aquesta foto la publicat el Nil Cardoner al seu twitter dient 'Ahí lo dejo' i el Mikel s`ha cabrejat una mica....


Això és el que opinen alguns actors de la sèrie sobre el segon capítol:
Andreu Rifé (Dr. Josep): Aquesta sèrie m'atrapa tant que sovint m'oblido que formo part d'ella, i acabo caient víctima de l'emoció com qualsevol altre espectador. 
Gran 2on. capítol!! Boníssim..

Eva de Luis (mare de l'Ignasi): M'ha marxat la son... i tinc un somriure tonto als llabis...
aquesta serie em desmonta els biorritmes!!!
Quin gust!
...en serio penso que no hi ha res millor.
fantàstica sèrie!

El Mikel i la Rym en un descans del rodatge



MOLTES GRÀCIES POLSERES!! ;D

No hay comentarios:

Publicar un comentario