12 feb 2013

Entrevista a l'Ivan Luengo, el Lleó de petit a Polseres!


Aquí us deixo una entrevista que li han fet les de la pàgina de facebook http://www.facebook.com/MikelIglesiass que li han fet a l'Ivan Luengo, l'actor que fa de Lleó petit a Polseres!



1- Ets molt petit i ja estàs triomfant actuant, com va començar a agradar-te la interpretació?

Sempre m'ha agradat molt el teatre i el cinema. Quan tenia 6 anys volia fer teatre i em van apuntar a una agència de publicitat, des del primer moment van apostar per mi. Els meus inicis van ser en anuncis, però el dia que em van donar l'oportunitat de nou en el cinema treballant amb Mario Casas (A tres metros sobre el cielo) em va agradar molt l'experiència.

2- Quan et van dir que t’agafaven per la sèrie, quina va ser la teva primera reacció?

Doncs estava molt content i emocionat! Quan vaig saber la notícia estava a Cabrils i em vaig posar tan content que li vaig dir als meus pares d'anar a banyar-me a la platja de Vilassar per treure'm els nervis que portava a sobre!

3- Sabies que et tindries de rapar el cap? Al principi et vas negar o estaves disposat a fer-ho?

Al principi deia que no perquè vaig tenir un altre projecte, però al final vaig acabar dient que sí.

4- T’ha agradat fer de Lleó petit? Per què?

Si, i tant! Fer del Lleó quan era petit ha estat una experiència inoblidable que mai oblidaré.

5- On surts tu, quina és la teva escena preferida?

L'abraçada gegant que li faig al Benito quan li dic plorant que la meva mare està molt malalta, sens dubte.

6- Com ha sigut l’ experiència de treballar amb l’ Andreu Benito?

Va ser una gran experiència perquè el Benito és gran i molt pacient.

7- Quin es el millor record que guardes del rodatge?

Tots! Però en especial recordo part de l'equip, a la Marta que es va portar genial i al Oriol que sempre va confiar en mi.

ENTREVISTA TRETA DE: http://www.facebook.com/MikelIglesiass


 És una pàgina de facebook que està molt bé sobre Polseres Vermelles i en especial sobre el nostre estimat Mikel.
Aquesta és la descripció de la pàgina:
Vols passar una bona estona, divertir-te, participar a concursos i fer jocs? Doncs amb un M'agrada, t'endinsaràs al millor Club de Fans del MIKEL IGLESIAS. Et mantindrem informat(da) de les novetats que t'interessen, sobretot sobre POLSERES VERMELLES ♥

Moltíssimes gràcies a les mikeleres administradores de la pàgina!

Adéu Polseres! ;D

No hay comentarios:

Publicar un comentario