1 jul 2011

Biografia curteta de l'Alex Monner!!!

Polsera fan del mes de juliol: Lleó (Alex Monner)

Aquí teniu una biografia curteta de l'Alex Monner:

L'Alex Monner és un actor català, viu a Barcelona i va néixer el 27 de gener de l'any 1995, té 16 anys. La seva primera pel·lícula va ser herois on interpretava l'Ekaitz, després ha fet de Lleó durant la primera temporada de polseres vermelles i surtirà a la pel·lícula rec3 interpretant l'Adrian. Fa 4t d'ESO a l'escola Sunion de Barcelona i va a classes de teatre a la Nancy Tuñon. Li agrada molt la música.




POLSERES AMUNT!! :D

3 comentarios:

  1. Es el MILLOR ♥!
    felicitats peer el blog :)

    ResponderEliminar
  2. Hola em dic NOA! i tinc deu anys Hola lleo! el líder t'ha doro i m'agrada molt la serie polseres vermelles.
    Ets molt guapo tu i tots els polseres tinc una malaltia al cor com l'Ignasi sou molt guapus pero jo et vui preguntar si la teva cama te l'han tallat de veritat?
    T'agradat treballar a polseres vermelles? visc a terrassa el meu telefon es: 63380491*
    TESTIMO MOLT ALEX MONNER

    ResponderEliminar
  3. Hola Alex!!!! ets del barça jo si em vui contactar amb vosaltre perque com ja et vaix dir tinc una malaltia al cor
    UNS ESTIMO POLSERES QUE CUNTEU AMB MI

    ResponderEliminar