9 jun 2011

La bronca del teatre no es va quedar en el teatre!!

Això és el que va escriure el veritable Alex Monner al facebook parlant de la bronca del teatre.

Espero i esperem que el discurs que vaig fer ahir serveixi per algo, potser no van ser els modals adequats, però nosaltres també som gent normal i diem paraules que diu tothom com "estic fins als collons" o " cada PUTO divendres" enfí, si creieu que aquestes paraules són tan tan ofensives, feuvos-ho mirar. D'acord que vosaltres ens heu donat la fama...però jo és l'últim que vull, fama, i em sembla molt malament que a les dues putes hores una noia ja va trucar al Bac up per dir lo borde i lo malament que em vaig portar, ho sento, però jo també tinc la meva vida i vull que me la respectin, gràcies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario